Analytics

dinsdag 26 februari 2008

Wandelen


Ik heb altijd een gloeiende hekel aan wandelen gehad. Maar doorheen de jaren heeft Kristin (al dan niet met haar cohort Steven) me stilletjesaan aan het wandelen gekregen. Nu, het is wel zo dat ik ondertussen een pak ben afgevallen en dat het ook effectief minder pijn doet aan mijn rug. Wat maakt dat ik al wat sneller tot wandelen te bewegen ben. Afgelopen zondag zijn we aan het kasteel van Horst gaan wandelen en ben ik tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk wel een natuurmens ben. Ik zou het liefste van al eigenlijk mijn botten aandoen en van de wandelpaadjes afstappen, maar Kristin zegt dat ik daar nog niet klaar voor ben.

3 opmerkingen:

  1. Goed bezig! Volhouden zo...

    Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als er iemand een mooie, avontuurlijke wandeling weet, waar sam zonder enig gevaar van de wandelpaadjes kan afstappen, mag je dit gerust laten weten!

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.