Analytics

dinsdag 11 maart 2008

De Damiaantjes


Kristin zit in een kliekje op het werk dat zich de naam "De Damiaantjes" toedicht. Vanwaar de naam precies komt is me eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk, laat ons het erbij houden dat het iets te maken heeft met Pater Damiaan, Tremelo, kokosnoten en ananassen. De opzet van hun kliekje is erg leuk: om het afzien van onze Tremelose vriend te herdenken gaan ze om de zoveel tijd gezellig uitgebreid dineren. Gisteren was het in de ViaVia te doen, een reiscafé in het Leuvense. Kristin had me gevraagd om haar en Myriam weg te doen en weer te komen halen, een taak waar ik me met plezier van gekweten heb. Toen ik ze weer ging halen, rond half elf hebben ze me nog een colaatje light getrakteerd (waarvoor dank). Het zijn allemaal schatjes, maar als dat hoopje vrouwen samen rond een tafel zit gebeurt er iets erg vreemds met de conversaties. De damiaantjes is het enige kliekje dat ik ken waar 6 vrouwen tegelijkertijd over 3 onderwerpen bezig zijn, waarvan 1 Gorgonzola is.

Gorgonzola!

En dan vragen ze zich af waarom hun enig mannelijk lid er niet meer zoveel bij is.

;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.