Analytics

donderdag 20 maart 2008

De Radio


Geïnspireerd door de onnavolgbare Vince des Duisternis zelf. Een ergernis.

Fileprogramma's. Ze zijn er altijd geweest, ze zijn er en ze zullen er altijd zijn. Persoonlijk luister ik naar de fetishist en zijn ochtendkraai en dat valt doorgaans erg goed mee. Beter nog: dat viel tot nu toe erg goed mee. StudioBrussel heeft in de laatste jaren een erg grote ommezwaai qua muziekkeuze gekend. De muziek die je 's morgens bij Peter hoort begint steeds meer op Donna en Q-music te lijken. Nu kan het zijn dat Donna en Q zich anders profileren (Je hoort daar nog wel eens een Brian Adams passeren,etc.) en dat StuBru blijft staan. Vroeger evolueerden ze sneller, waren ze sneller mee en deden harder hun best om van de eenheidsworst weg te blijven. Je hoort me niet zeggen dat er niet voldoende alternatieve programma's zijn (Volt, Antenna, TheHop, Luftwaffe FM, switch,...) dus daar zitten we nog helemaal oké. Maar als ik nog één keer Big Brovas hoor in de ochtend, ga ik huilen op de pechstrook. Elke slot waar Kylie in gespeeld wordt is er eentje minder voor QOTSA, elke slot Colby Caillat is er eentje minder voor BoysNoise, elke slot voor dieje fucker van ne James Blunt is er eentje minder voor Southern Culture In the Skids, Steed Lord, Operator Please,... vul zelf maar in. Wat zeg je? Je kent al die groepjes niet? Hoe komt dat denkte?

4 opmerkingen:

  1. Sorry, ik kan het niet laten: zoek de dt fout! Qua ergernis kan dat ook tellen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag ze direct:) gespeeld wordt ipv gespeeld word:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Southern Culture in the Skids.

    En ja, de teloorgang van Stubru laat zich al enkele jaren merken. Daarom zet ik tegenwoordig meer en meer radio 1 op (maar daar zeveren ze dan weer constant waardoor ik terug naar Stubru zap).

    Seffes dwingen ze ons nog naar RGR te luisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.