Analytics

maandag 31 maart 2008

Mega

Het is maandag, ik ben nog erg moe van het winteruur (eerste keer dat me dat zo pakt trouwens), maar de zon schijnt, dus het zal allemaal wel weer over gaan.
Sinds woensdag is er niets al te spannends meer gebeurd. Donderdagavond zijn Kristin en ik gaan spinnen (ondertussen de 4de keer) en het begint zeer goed te gaan. Ik heb mijn leven niet meer voor mijn ogen zien voorbij flitsen en achteraf kon ik vrij recht de trap aflopen. Er zit dus beterschap in. Vrijdagavond dan, was het feest bij mijn homie Bjorn. De traditie op Ricoh is dat als er iemand van woonplaats verandert, er spaghetti en bijhorende saus wordt gekookt en dat een select publiek dat dan mag komen opeten. En het is net dat, wat we vrijdag hebben gedaan. Erg leuke avond gehad. Ergens in de loop van de week hadden we een telefoontje gekregen van onze Gentse/Luxemburgse/St.-Lievens Houtemse vrienden Yves en Rebbeca met de vraag of we zaterdagavond wat te doen hadden, en gelukkig genoeg hadden we nog een gaatje in onze agenda. Eerst bij mijn ouders gruun kool met weust gaan eten, dan nog even gespeeld (ben ondertussen level 34!)en vertrokken naar Zottegem. Wederom, een fantastische avond gehad. Het uur veranderde, dus uiteindelijk was het 4 uur des nachts toen we in onze nest lagen. Op zich niet zo'n groot probleem ware het niet dat we de dag erop om 11h in Lier werden verwacht om te gaan brunchen met Tine, Stef, Daisy, Eule, Hakke, Isa, Toni en D. We hebben zitten boeffen van 11h tot half vier en het was wederom mega.
Wat een weekend. Wat een mensen. Wat een leven.

De goden lachen, de goden fronsen, maar alles komt goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.