Analytics

dinsdag 4 maart 2008

Tokio Hotel


Gisteren was het blijkbaar concert van Tokio Hotel in Vorst nationaal. Ik had al wel gehoord dat er een hypje was, maar nu vertelt Peter me vanmorgen dat er meisjes al sinds donderdag voor de ingang van Vorst aan het kamperen waren. Djiezes Christ. Ik ben nu wel geen 16 meer, maar ik dacht dat ik toch nog redelijk op de hoogte was van de zeitgeist. (Waarvoor trouwens dank aan Silke en Kasper, mijn 15-jarige informants) Maar ik moet zeggen dat heel dat Emo gedoe kompleet aan mij voorbij gegaan is. (Net zoals de Johnnys, de skaters en de gabbers indertijd kompleet aan mijn ouders voorbij gegaan zijn.)
Wel de eerste keer dat iedereen blij is met een Duitse invasie.

Gibst meine fahrrad zuruck!

2 opmerkingen:

  1. Ik snap er ook geen fluit van! In de goeie ouwe tijd vielen we nog voor de charmes van de "knappe" kerels van Wham, Aha, Bon Jovi of Take That. Tegenwoordig vallen de bakvissen voor misbaksels - no pun intented - als de zanger van Tokio Hotel.
    Echt, het is zelfs zo ver gekomen dat ik zonder fout wegzap als ik nog maar een paar noten meen te herkennen. Duitse prefab rockbands zijn echt not done.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Androgyn is weer in (héé dat rijmt!!!)

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.