Analytics

woensdag 26 maart 2008

Weekend review

Kristin en ik zijn gaan wandelen de zaterdag. We hebben een wandeling in de Demerbroeken gedaan, een gebied rond Testelt, bij Zichem. Alles ging goed tot we op een bepaald moment in een overstromingsgebied terecht kwamen. Ik ga jullie de details besparen, maar die wandeling is geëindigd rond 4 uur toen ik kneedeep in een vrij snel stromende beek stond, met Kristin haar sjakosh rond mijn nek, zodat ik haar kon helpen de beek over te springen, om daarna langs een begroeide talud te kruipen zodat ik voor haar de prikkeldraad die een metertje hoger stond open te wringen zodat ze erdoor kon zonder haar pijn te doen, en dan zelf te volgen.

Dat was een van de graafste wandelingen die ik tot nu toe al gedaan heb.

1 opmerking:

  1. Ja, ik heb em van de paadjes laten afwandelen, want hij was niet meer te houden:)
    Misschien toch nog een goede tip meegeven voor de waaghalzen onder jullie die deze survival wandeling willen maken: doe zeer hoge botten aan!
    Andere tips voor survival wandelingen steeds welkom!

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.