Analytics

dinsdag 8 september 2009

Half top half kut

Vreemde dag vandaag. Ik had al moeten strijden om een dag congé te krijgen, dus had ik het eigenlijk moeten zien aankomen. Vanochtend de geboortelijst bij de Kinderplaneet gaan leggen en daarna verder gedaan aan de muren in de kinderkamer. Prep werk voor de behanger die vrijdag onze weerbarstige muren gaat proberen te bedwingen. Ons ma was een handje komen toesteken, wat leuk is en vroeg me om efkes met haar naar het Stad te rijden om bij de Mister Minit haar schoenen te gaan laten repareren terwijl de polyfilla droogde. Banaal, maar nodig, dus wij weg.

Toen we weer wilden vertrekken van onze commiskes heeft er iemand tegen mijne auto gereden. En dan, hoe kan het ook anders, vluchtmisdrijf gepleegd. Ik stond stil op dat moment, thank god. Prachtige zonnige dag, den buro, hier tekenen astublief, we gaan is een foto'ke pakken se Als ge een buske van de infrabel (of electrabel, the jury is still out) ziet met een dikke buts in zijne rechterflank en stuk van mijn fokking nummerplaat, doe mij een plezier en slaag zijn moeder voor mij.

Hard.

1 opmerking:

  1. 't Is precies den tijd van de blikschade.

    Nitwits in auto's... ze moesten het verbieden!

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.