Analytics

maandag 8 oktober 2012

School

Tot mijn grote schande heb ik nog helemaal niets gezegd over ons Kaat haar schooltje. De laatste tijd niet veel geblogd om dat ik eerlijk gezegd te loei ben geweest. Hier gaan we.

Eén van de rites of passage in ons kaat haar ex-creche is het geven van goedkope cado'tjes: zelfgebakken koekjes, bellenblaas, stempeltjes, etcetera. De meeste van die dingen zijn met liefde gegeven maar houden het thuis meestal maar twee minuten uit. Na uitvoerig debatteren hebben we dan het volgende ondernomen:

Capri-Sun for the win!
Inderdaad. Het beste cado'tje in de geschiedenis van de goedkope cado'tjes. Het spreekt voor zich dat het een doorslaand succes was. Hoe weten we dat? Mijn bronnen vertellen me dat 100% van de C/S' die zelfde avond nog werden opgedronken! 
Anyhoo

Ons Kaat dus naar school. Dat was nogal trippy voor alle betrokken partijen. Omaj. Ze mochten als piraat verkleed naar school komen. Ik had van mijn collega Nathalie een pakje van haar oudste geleend met het volgende als resultaat:
Feest!
Yarr.
Waar was Mona ondertussen? Die liet het zich in de creche allemaal welgevallen. Hier afgebeeld met Liesbeth. Eentje uit het Ukkepuk A-team (dat is zelfs niet overdreven)

Nu, ze gaan er niet echt veel moeite mee hebben. Mona is nogal een blij kind. Echt. Dat moet ze van haar moeder hebben. 




1 opmerking:

Long ago in a galaxy far away.