Analytics

dinsdag 18 oktober 2016

Mona haar haar


 Een tijdje geleden was ons Mona aan het kleuren.  Blijkbaar hing haar haar daarbij in de weg en besliste ze om er zelf maar efkes een stukje van af te knippen om wat gemakkelijker te kunnen kleuren.

Ik denk dat ik in Mechelen bij mijn klant Ixor zat toen ik het telefoontje van ons ma kreeg. "SAM! Er is iets verschrikkelijks gebeurd!"

Nadat mijn hart terug was beginnen kloppen: "WAT IS ER GEBEURD MOEDER!?"

"ONS MONA HEEFT HAAR HAAR AFGEKNIPT!"

Ik was meteen gerustgesteld aangezien ik dacht dat ze misschien haar been kwijt was ofzo.

De schade bleek uiteindelijk nog mee te vallen, maar de kapster heeft toch wat moeten bijwerken. De consensus nu is natuurlijk dat ze kei schattig is, wat ze al heel goed van zichzelf wist.



Ons Kaat is meegeweest naar de kapper, die wilde ineens krulletjes. Zie ze blinken :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.