Analytics

donderdag 20 april 2017

Ocharme mijn haag.


Het doet me pijn om de foto's te zien. Maar we hebben onze haag moeten afgeven. We waren hoog en droog op het gemak op vakantie in Landal Greenparks toen buurman Marc het slechte nieuws afleverde. Ze moest gaan, ze stond in de weg. Mijn mooie 80- jarige taxus haag. 

Ik denk dat ik de schok tot in Nederland voelde toen ze de eerste struik op onderstaand afgebeelde barbaarse wijze aan de schoot van moeder Aarde onttrokken. We trekken ons op aan het feit dat de Steenweg beter zal zijn achteraf. Dat hun offer niet vergeefs zal zijn. 




Mijne gebuur Marc nam de foto's, de gloominess van het bewolke licht versterken het evenement. Ik vraag me af of de werkmannen het onrecht ook voelden.  Kans is klein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.