Analytics

dinsdag 8 januari 2019

Gelukkig nieuwjaar

Het is weer januari en de eindejaarsperiode is gevlogen. Een weekje congé gehad met de nodige feestjes. Zie de onderstaande foto's als illustratie.  Hoogtepunten waren ongetwijfeld de extra fondue stokjes, de hapjes en de nieuwjaarsbrieven.  









2018 is een complex jaar geweest. Gestopt met roken, terug begonnen, terug gestopt, 6 maand alcohol stop, het absolute bittere verraad door een collega, Mona naar het eerste leerjaar, Mona naar de Chiro, Kaat al naar het 4de (!) leerjaar... ik begrijp dat de opsomming misschien wat zaken over hoofd kijkt, maar dat zijn de eerste dingen die me te binnen schieten. We zijn mensen kwijtgespeeld ook: mijn grootvader en Isa's moeder om er maar twee te noemen. Veel golven in de vijver en veel bijgeleerd. Ik ben dankbaar voor de mensen rond mij heen, voor de warme chaos in the burrow, voor de zorg in de Beekstraat en voor de warmte van onze vriendjes. Ik kijk uit naar 2019! Ik hoop van u hetzelfde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.