Analytics

maandag 11 juni 2007

Het is me weer een weekendje geweest

Zaterdag was het Lions BBQ! Ik voelde me die dag niet zo goed in mijn vel, ik denk dat ik gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt ben. Leuk avondje bij Hans en Isa, maar in mijn geval veel te veel gedronken. Veel te veel. Ik zit de laatste tijd nogal met mezelf in de knoop. Er zijn een aantal dingen niet volgens plan gegaan en dat zit me zwaar dwars. Anyway.

Om half vijf lagen we in ons bed en om halfelf heeft Kristin me er voorzichtig uitgezet. Clouseau was leuk, Bart Kaëll een lachertje en Sam Gooris "een sms'je doet geen zeer" de max. Hallo Kroket!

2 opmerkingen:

  1. Hey, heel mijn leven loopt al niet volgens plan... Misschien is dat net het plan?!
    De goden lachen, de goden fronsen, maar alles komt goed. Ja, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien wel ja. Misschien wel. Maar ze zouden toch is ne keer meer mogen lachen zenne. Misschien moeten we is een geit slachten, zien wat dat geeft ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.