Analytics

dinsdag 15 januari 2008

Besmet


Ik heb Vince's infatuation met Amerikaanse comics nooit echt begrepen. Ik vond het een dure hobby (voor er iemand begint over mijn strips, dat is iets helemaal anders, dat is een investering) en begreep weinig van de verhaallijnen die het heroclickx publiek zo in zijn ban hield. Hij had me al een een issue Battlechasers en Avengers Dissasembled meegegeven, maar ze konden me nooit echt boeien,... tot nu. De mens heeft me de nieuwe versie van de X-men meegegeven (spoils die hij met ons cadeautje in het land was gaan halen) en ik ben besmet. De smeerlap. Ik was daarnet één klik weg om de volledige backcatalogue op amazon binnen te halen, maar ik heb me kunnen inhouden. Ik heb geen geld voor die shit. For now. Naast de X-men heeft voorgenoemde eikel me ook alle 5 tomes van The Legend of Drizzt meegegeven. Een adaptatie van de Forgotten Realms boeken van de hand van R.A. Salvatore. Natuurlijk vind ik dat ook weer kei goe en moet ik die ook hebben. Hij heeft het expres gedaan, de zeiker.

1 opmerking:

Long ago in a galaxy far away.