Analytics

maandag 21 januari 2008

De Wereldtitel


Het is zover. Nys is favoriet af, Boom, Wellens, Stybar, Mouret zelfs Vervecken staan scherp. Treviso komt eraan. Nu zondag 27/01/08 gaan we het weten. Voor mijn mede fans, jullie zijn welkom om de zondag naar mijn ouderlijk huis af te komen om daar op onze pa zijne gigantische Tv de wedstrijd te volgen. Het feest begint om 13.50u. Het is met de Karl in de studio en met de Michel aan de microfoon. Mail me wel even om te zeggen of je al dan niet afkomt, dan weet ik (lees ons ma) hoeveel bier ik (lees onze pa) moet voorzien.
Tot dan!

4 opmerkingen:

  1. Fok. Te denken dat ik dan foto's Cuba ga gaan kijken. Omdat die mensen hunne camera gepikt werd in Havana en ze onze foto's willen overnemen. Van slechte timing gesproken. Wat denkt ge, kan ik nu nog afzeggen? Dat ding staat al weken vast. Dubbel fok! :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat om de wereldtitel D.

    DE WERELDTITEL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb tot nu toe zondag niks gepland dus ik ga PROBEREN.

    Maar ge weet hoe dat ga...

    "Proberen" heb ik gezegd!

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.