Analytics

woensdag 23 januari 2008

The Joker is dood


Heath Ledger is dood. Ze hebben hem gevonden in zijn sjiek appartement in Downtown New York. Slaappillen blijkbaar. Nooit echt een grote fan van hem geweest, hoewel hij een paar zeer stevige prestaties heeft neergezet. Ik hoorde het nieuws deze morgen op de radio en ik moet zeggen dat ik er toch van verschoten was. De mens was nog maar 28. Dat is jong om te gaan. Nu, er sterven dagelijks duizenden mensen die veel jonger zijn, maar 's ochtends in de file is er niets anders te doen dan aandachtig naar het nieuws te luisteren en is zo'n nieuwtje over een generatiegenoot nooit aangenaam.
Achter in de 20 kunnen velen al redelijk veel shit meegemaakt hebben: getrouwd-gescheiden, ziekte, geld issues, algehele misere. We zijn geen kinderen meer, we moeten het zelf doen nu. En dat is voor sommigen blijkbaar teveel.

2 opmerkingen:

  1. me ge zijt me voor met uw rouwbetoningen. Ben ook nooit ne fan geweest maar met the Dark Knight begon ik de mens teminste te respekteren...
    Tgaat een vreemde ervaring zijn zo naar de nieuwe Joker te kijken binnenkort... :-/
    Ik post den trailer van de nieuwe Batman nog eens als eerbetuiging op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreemd genoeg is iedereen daar zo een beetje van gedaan he. Iedereen reageert zo'n beetje hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.