Analytics

woensdag 26 maart 2008

Die Bierfesten im Aarschotz



Elk jaar organiseren onze vrienden van de Aarschotse Bierwegers de jaarlijkse Aarschotse Bierfeesten in Bekaf. En het moet gezegd: ze doen dat erg goed. Vorig jaar ben ik op uitnodiging van mijn schoonbroers Stef en Steven voor de eerste keer meegeweest. Een parochiezaal, bier, bitterballen en een hoop gezelligheid (lees: Cervezia), was het gevolg. Vandaar dat we afgelopen zondag nog eens langsgeweest zijn, en de geschiedenis heeft zich herhaald. Enige uitzondering, ik lag maandag in de lappenmand. En ik was niet alleen precies :)

2 opmerkingen:

  1. Hihi, bij mij viel het nog mee ... blijven trainen eh ;-)

    Volgend jaar terug !?

    Of al rapper op de bierfeesten in Vilvoorde ... Met één lappenmand ga ik daar niet toekomen vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.