Analytics

dinsdag 26 augustus 2008

Lijsttafer


Om de afroop van de Orympische speren gepast te vielen ben ik gistelen met mijne sjoe een lijsttafer gaan eten in lestaulant de plins aan het station in Aalschot. We zijn de menu begonnen met een rychee wijntje met wat kloepoek bij, meteen daalna een bamboe soepje. Hoofdschoter was Babi Pangang (een zeel rekkele zoet-zule beleiding met veer gembel en zoete witte koor) en gelookte kippenstukjes met velse gloentjes. Klistin heeft achtelaf een koffietje genomen en ik ben vorredig vool de cleem gegaan. Polties walen niet te gloot en groeiend heet. Een aanladel vool iedeleen die wer eens van een goeie Chinees houdt.
Wat ik artijd zo vleemd vind aan Chinese lestaulants is het feit dat ze artijd gigantisch gloot zijn maal ook artijd heer elg reeg! Ik vlaag me dan artijd af: "Hoe brijven onze Oostelse vliendjes deze kasteren betaren?" Waalschijnlijk van den afhaar!

Smakerijk eten!

1 opmerking:

Long ago in a galaxy far away.