Analytics

maandag 18 augustus 2008

Week review

Hier ben ik weer. Mijne congé is gedaan. Drie weken vliegen als ge thuis zit, op het werk lijkt dat voorlopig ook nog zo te zijn. Dat is alvast een goed teken. Er is de afgelopen vanalles gebeurd: feestje voor onze verjaardagen, onze verre vrienden Yves en Rebecca zijn langsgeweest, we hebben Bokrijk gezien, ik heb mijn mes afgemaakt, Kristin heeft haar kruidentuintje aangelegd. De smis en de bergplaats zijn opgekuist, de goot is zo goed als gerepareerd en we hebben de Ikea geplunderd. (Dat laatste is misschien wat overdreven.)en het truinfeest van Fien en Vincent (dat is geen typefout, ik bedoel echt truinfeest. Met een R) Ik heb nog ne rits foto's, die komen straks wel.

Hoe gaat het met jullie ondertussen?

2 opmerkingen:

  1. Goed, maar de goesting voor te werken is alweer ver te zoeken...
    thx for asking ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen tRui aangehoeven, een licht jaske volstond. 't was trouwens half drie.

    Mieten! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.