Analytics

maandag 25 augustus 2008

Weekend Review

Het is weer maandag. Bleugh. Ik weet niet zeker of ik dit kan rangeren onder kakdag of weekend review. Ik ga het eerste proberen te vermijden.
Vrijdagavond was het 25 jarige jubileum van mijn tante Lucienne en mijn Nonkel Eric, ze zijn na het buffet op een erg heidense manier opnieuw in de echt verbonden door een aantal leden van Eric's volleybal team. Zaterdag was mijn broertje jarig, maar omdat de mens dat de vrijdag al had gevierd, zijn we zijn taart pas rond half 6 gaan opeten. Kristin en ik hebben hem twee bidons diesel gegeven van elk 25 liter om in zijne nieuwe Merc te gieten. Hij was er erg blij mee. 's Avonds in de Living gehangen, ook dat was erg onderhoudend. Kers op de taart was zondag: terug naar Tim geweest en een set keukenmessen afgewerkt. Ik heb ondertussen ook beslist hoe mijn merkteken er gaat uitzien. Tim heeft me een stuk D2 gegeven waar ik mee aan het werk moet, van het moment dat we onze digitale camera teruggevonden hebben post ik de foto's.
Goede weekends maken pijnlijke maandagen, zoveel is zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.