Analytics

zondag 31 augustus 2008

Wijnfeesten Wezemaal


On-ge-lo-fe-lijk goede zaterdag gehad. Eerst wat klusjes thuis, maar die waren snel uit de weg. In de namiddag waren het wijnfeesten in Wezemaal waar Tim een tafeltje met messen had en een veldsmidse, de bedoeling was dat we afwisselden aan het vuur zodat er altijd wel wat bekijks was.





Ik heb me fantastisch geamuseerd en tegelijkertijd een stuk of drie dingen klaargemaakt voor een handvat. Mijn eigen mesje lag tussen Tim's werk en de meeste mensen konden dat van mij er niet meteen uithalen. Dat kan twee dingen betekenen: ofwel zágen ze mijn klein prul niet tussen al die machetes, ofwel ziet het er geloofwaardig uit. Judge for yourself:



Veel volk gezien: Litrik en Siggi (en een hoopje van hun kokeneten volkske), ons ma en onze pa, Rudi, Eliane, Silke, Eric, Chris, den Euli, Daisy, Stefan en Tine. Stef en Tine hadden er een dagje van gemaakt en zijn 's avonds mee naar de Aarschotse feesten geweest (hierover meer in de volgende post). Monza was machtig, het fenomeen Regi sloeg alles.

1 opmerking:

Long ago in a galaxy far away.