Analytics

dinsdag 7 oktober 2008

Weekend Review

Ja-Wadde man. Wat een weekend! Vrijdagavond begon al goed op café. We zijn nog is naar de loft geweest, dat was ook al eeuwen geleden. Het was zelfs zo erg dat de Geert, de waard van deze herberg het tweede gebod compleet negeerde en me hiervan op de hoogte stelde. Maar dat zal meer met het tiende gebod te maken gehad hebben. Zaterdagochtend gaan helpen bij Benny met de voorbereidingen voor diens verassing par-tay ter meerdere glorie van Inge's 40ste verjaardag. In de namiddag naar de trouw van Laura, een collega'tje van Kristin (die er zeer degelijk uitzag in haar kleed) en alwaar ik mijn broeder in de schevigheid Rob tegengekomen ben. Kwestie van Dimensies die elkaar kruisen, kan dat tellen en daarna weer naar Benny voor de rest van de feestelijkheden. Ik moest de volgende dag samen met mijn Sensei Tim in Aachen staan, dus we hebben het niet te laat gemaakt.

Maar dan, de zondag! Ik zat in de auto met Tim Wagendorp, mijne leermeester, Achim Wirtz, de man die wootz terug naar Europa gebracht heeft, Alessio Salsi, een van de betere messenmakers op de planeet en Fabien Damanet de inhouse smid van Bois Du Cazier (de zetel van het BKS) Qua starfucken kan dat tellen zenne :)
Mattias Zwissler, een Duitse smid verkocht zijn boeltje en wij zijn het spel daar gaan leeghalen, ik heb voor 60€ gekocht wat ge normaal gezien voor € 500 zou kopen. Daarna nog een prive-tour gehad in het messenmuseum in Solingen. Om u een idee te geven, die mannen hun werk ligt daar in een kastje, als ge binnenkomt in het museum. Ik heb de VIP treatment gehad :)

Gisteren dan nog rekken gehangen, PU schuim gespoten en gecirkelzaagd. Het was compleet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.