Analytics

woensdag 22 april 2009

Nooit te vroeg victorie kraaien.


Of het vel van de beer reeds verhandelen nog voor de jacht afgelopen is. Maar potverdriedubbeltjes things are looking up. Op werkvlak begin ik eindelijk het licht aan het einde van de tunnel te zien. Ik moet nog twee toestellen gelanceerd krijgen (waar ik slecht met een ervan te laat ben), de procedures beginnen te draaien, ik begin onze PSM tool eindelijk onder de knie te krijgen en ik heb zelfs terug tijd om fatsoenlijke studiekes te doen om mijn pricing te bepalen. Nog efkes en ik ga terug tijd hebben om mensen te trainen en effectief het veld weer in te gaan. Joy. Thuis loopt alles peachy. Mijn vrouw is van goud en vrijdag gaan we de tweede echo doen. De eerste zag er al redelijk degelijk uit. De gyneco omschreef het hartslagske als: "het is ne stevige, meneer." Joy2
Mijne zolder is afgeklopt, het dak gerepareerd, de rupsen zijn nergens nimeer te bekennen en ik ben al redelijk lang nimeer door een bie gebeten in mijn bed. Joy3
Dieje Miha-Cirkel begint zijn vruchten af te werpen. Twee kilo'kes kwijt en een hoop conditie erbij. Vorige week den Eulaers met 2-3 afgedroogd (deze week heeft em me wel al teruggepakt, om alles te zeggen:) in de squash. 80 rpm op de crosstrainer, 100rpm op de cardio fiets. Alle toestellen op 21 kilo. Joy4 De Vince gaat aan zijn commissioned piece beginnen. Joy5 Bijna een nieuw mes afgewerkt nu ook. Handvat in Buxus met een rooie spacer. Vijlstaal. Scheermesscherp. En binnenkort is het weer roadtrip naar Solingen. Joy6
Aaaaah. Bliss.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.