Analytics

dinsdag 18 mei 2010

ziekjes

Ons Kaat is voor de eerste keer in haar leven ziek geworden! Gisteren rond de middag begonnen met koorts bij moeke. S' nachts is ze verschillende keren wenend wakker geworden. Mama en papa om beurt haar proberen te troosten.
Vandaag met haar naar de dokter geweest. Ze heeft een virale infectie aan de luchtwegen. Nu heeft ze een paar puffertjes meegekregen. T is echt zielig om zien. En hoe zo'n klein kindje kan veranderen als het weent. Ik wil onze happy baby terug!

1 opmerking:

  1. Hey Sam, heb op Kristin haar FB ook al gereplied. Tip: vraag op tijd antibiotica. 't Is tegenwoording altijd viraal... Een huisarts kan dat NIET bepalen, slechts wat vage aanduidingen meer niet. Clint heeft 2 maanden zitten puffen met Atrovent. Dan antibiotica en twee dagen later genezen, mirakel! Dan vraag ik me af, wat is het meest "schadelijk": 2 maanden puffen of 5 dagen antibiotica? Ik weet wel dat in de huidige politiek correcte wereld van zonnepanelen, CO2 arme wagens, biovoeding endiesmeer, dat antibiotica not done is, maar het werkt wel! Bovendien heb ik nooit bekend gestaan vanwege mijn politieke correctheid :)

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.