Analytics

zondag 14 november 2010

Gembloux

Ik had het gisteren helemaal gepland. Dagprogramma: bezoek messenbeurs in Gembloux gevolgd door het avondprogramma: wild gaan eten in De Kiezel in Rillaar.

Laat ik er niet flauw over doen, het dagprogramma had iets minder succes dan gehoopt, maar dat werd dan goed gemaakt door het enthousiasme van al mijn vrienden aangaande het avondprogramma. Dikke zoenen aan mijn lieftallige eega, mijn dochter en mijn schoonzus Nadine om omwille van mijn zelfbeeld me toch te vergezellen naar het verre Gembloux. Het was leuk en Nadine heeft ne snijcursus gedaan. Zoals je ziet op de foto: mijn meisje voelt zich al pakken beter :)

's Avonds in de Kiezel gaan eten met de helen hoop, was erg lang geleden dat iedereen nog eens bijeen was. Ik vond het fantastisch op alle vlakken. Verrassend dat ze allemaal nog mee gaan afsluiten zijn in de Loft. Het was net als de good old times.

Oh ja, het mes aan de linkerkant is van de hand van Jean Louis Rigel. Ik had het bijna (echt het was op het nippertje) gekocht. Ik heb het niet gedaan en nu heb ik er toch spijt van. Ook al had het 400€ gekost. :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.