Analytics

dinsdag 3 oktober 2017

Mountainbiken

Ik heb het altijd moeilijk om na een lange blog-hiatus de draad weer op te pikken.  Het lijkt altijd alsof het onderwerp dat ik kies niet volstaat en dat ik andere dingen eerst zou moeten vertellen. Waardoor ik vaak de zin verlies en er helemaal niet meer aan begin.  Ik heb me voorgenomen om dat weer anders te gaan doen en gewoon terug ga beginnen praten.  Bij deze.

Ik ben weer beginnen mountainbiken op het niveau van 2012-2013.  Dat was een absoluut piekjaar en ik dacht dat ik dat niet meer zou halen - er is nog wat werk aan de winkel, getuige de buik hieronder:) - maar, en ik zeg dat tegen iedereen die het wil horen: ongeacht hoe traag of hoe snel je gaat, je lapt de mensen die in hun bed blijven liggen :)  

Het is ook handig om terug een fietscrew te hebben nu ik de Steven verloren ben aan het trial runnen. Onderstaand een paar foto's van het afzien tijdens de TT van Pellenberg afgelopen zondag.  




Toertochten rijden gaat me veel beter af nu dan toen ik pas begon, ik lijk minder stress te hebben en een pak meer kracht. Nu nog wat gewicht dumpen :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.