Analytics

maandag 10 september 2007

cD

Elke keer als D verjaart maak ik een CD'tje voor haar en net als elk jaar ben ik daar ook deze keer weer grandioos te laat mee. Beide gewoontes zijn er nu al zo ingesleten dat je nog moeilijk van traditie kan spreken. Nu, ik had er eentje klaar, maar ik kon me er niet overzetten dat ik dat fonky ding van de Mitchell Brothers niet op had staan. Het was nergens te vinden! Het vreemde aan de zaak is dat er al wel een videoclip van bestaat. En als er van eender wat ook maar het minste fragment video beschikbaar is, dan vind je dat op, je raadt het al, youtube.
Bekijk het clipje eens en laat me weten wat je van de plaat vond. Ik post de uiteindelijke tracklisting in de komende dagen. :)


PS: ik download al mijn muziek natuurlijk legaal via Itunes. Laat daar geen twijfel over bestaan.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind die twee geweldig nineties k-ci & jojo (ik weet het, het feit alleen al dat ik die ken, is zóó fout), but the clip I like. Vooral het Black & White gedeelte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bovendien merk ik net dat ik al 5 minuten onbewust het refrein zit te zingen in mijn hoofd. Nuff said...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dum dum, tiediedadoe dum dum tadada dum dum ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.