Analytics

woensdag 5 maart 2008

Verjaardag!


Gelukkige verjaardag samblogt.blogspot.com!

Vandaag is het exact één jaar geleden dat deze blog begon. En wat een jaar is het geweest!
Kristin en ik zijn getrouwd, we hebben een mooie huwelijksreis gemaakt, een huis gekocht, we hebben gesmeed, gefeest, geweend, gelachen, gedanst, we hebben muziek beluisterd, filmpjes beloerd, foto's gebookmarked en domme posts gelezen. We hebben mensen verloren en er zijn nieuwe mensjes bijgekomen. Nog anderen hebben hun moeilijke periode achter zich gelaten en sommigen daarvan hebben de laatste demonen verslagen... wie weet wat het volgende jaar zal brengen!

En zo zie je maar: "De goden lachen, de goden fronsen, maar..."

8 opmerkingen:

  1. hip hip hoera! lang leve de samblogt.blogspot.com!
    Blogje, ik lees je elke dag met veel plezier, en hoop dus dat dit nog lang mag duren!
    drie dikke kussen
    Kristin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van mij nen dikke proficiat!!!
    Sinds kort een fan van je blog ;-))
    groeten
    T

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat me het jubileum ! Coole blog, elke dag iets nieuws (of toch meestal ;)), en steeds op die unieke Sam-manier. Keep up the good work, zou ik zo zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En waar ging die verjaardagsdrink door? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heppie Beurdeej toe joe!!! Ik ben hier ook bijna dagelijks enkele minuten te vinden ;o). Bedankt voor de fijne afwisseling op een saaie werkdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Sam met één jaar bloggen. Tof gedaan; ERrug leuk zelfs.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.