Analytics

zondag 2 maart 2008

Weekend review

Het is halfzes en het is goed geweest. Het Ricoh feestje was wat het moest zijn: goeie locatie, veel hapjes en tapjes, veel show en veel dans. Hier en daar zijn er een paar redelijk de mist ingegaan, maar blijkbaar geen blijvende schade, dus dat was mooi meegenomen :) Ik had mezelf voorgenomen om me niet lam te hijsen en tot iedereens verbazing is me dat zeer goed gelukt, ik heb dan ook tot op de laatste tel op de dansvloer gestaan. Erg leuk!
Gisterenavond poker bij Bart. ERG pijnlijke avond, ga er verder geen woorden meer aan vuilmaken buiten misschien: "Geef me mijn geld terug" en "Hans, nogmaals excuseer." ;)

De stoet passeerde in Aarschot vandaag. En eens te meer bewijzen mijn mede stadsgenoten dat we onze titel verdienen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.