Analytics

maandag 29 september 2008

Weekend Review

JA ZELLE! Het is weer maandag ze! Het is nogal herfstig, dus met mij gaat het niet goed, ik hoop van jullie hetzelfde. Een goed weekend maakt dat de maandag meestal zuigt. Vrijdag avond was Kristin weg en heb ik wat achter de PC gehangen, ik was BOB, maar ik ben ondertussen wel lvl 62 :) Zaterdag stond alles in het teken van onze bergplaats, de novilon vloer ligt en Kristin heeft alles heringericht. Het prieel en de border zijn gevuld met nieuwe grond. Alles ziet er fantastisch uit. Nu nog de garage egaliseren, de smis inrichten en nieuw dak erop, de zolder isoleren, nieuwe ramen en deuren, bangkirai terras, de afspanning aan de Zuidkant, prieeltje aanplanten, gras omspitten en opnieuw inzaaien, buitenlicht aan de voordeur, trap beitsen, laminaat plakken, extra stopcontacten in de bergplaats, garage, keuken en living maken, de bovenverdieping renoveren en een stuk bijbouwen. Dat lijkt een lange lijst, maar een paar maand geleden was em nog langer, we komen er wel :)
Zaterdagavond was het feest bij de Steven voor zijn 27. Ik kan daar weinig over vertellen buiten dat ik zondag een hele dag in de zetel heb gelegen. Kortom: zeer goede tijd gehad!

1 opmerking:

Long ago in a galaxy far away.