Analytics

woensdag 3 september 2008

Een echt Kutblad


Goedele heeft een boekske uitgebracht. Gisteren gehoord op de radio dat er een groot persfeest geweest was. Het is bewonderenswaardig dat die kiek van Begijnendijk zich altijd terug bovenop de mesthoop weet te wroeten. Daar moet ge respect voor hebben, ook al is ze nogal een one trick pony. Ik vroeg Kristin vanmorgen er eentje mee te brengen voor mij omdat ik altijd nieuwsgierig ben als er nieuwe pers uitkomt. Noem het nostalgie, noem het wat je wil, ik wil ze toch altijd eens gezien hebben. Ik kende de inhoud niet. Dat was een vergissing:

Thomas de Soete: "Dag Goedele, heet het een echt kutblad omdat er zoveel foefen instaan?"
Goedele Liekens: "Hoi Thomas, nee hoor, blahblahblahblah"

Kristin: "AHA!"

Zucht.

1 opmerking:

Long ago in a galaxy far away.