Analytics

woensdag 12 november 2008

Weekend review

Ik heb een lang weekend gehad. Aaah, that hit the spot! Het is nu woensdag, hij voelt als een maandag, maar dat is niet erg, want overmorgen is het vrijdag en zal dat voelen als woensdag. Maar het is dan wel vrijdag. Dus dat gaat meevallen.
Deze vrijdagavond was het een dikke nul, ik was nogal ziekjes, dus zijn we maar thuisgebleven van onze geplande screening van Loft. Ik moest krachten winnen want zaterdag en zondag stond Gembloux op de planning. Zaterdagavond trouwfeest van de Ken, veel te veel Fristi gedronken, maar zondag eigenlijk niet veel last van gehad. Maandag rondgereden voor zure room, want mijn vrouw had dat nodig om de drie baksels muffins klaar te krijgen voor de broer en zussen avond. Dinsdag hebben we gesmeed. Met we bedoel ik Stefan en mezelf. Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat ik de indruk had dat hij nogal onder de indruk was van de gebeurlijkheden tijdens het smeden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.