Analytics

maandag 27 juli 2009

Tech House

Tech House bestaat al jaaaaren en ook al is de term vreemd, ge kent het sowieso. Kleine tip: ik wil die handen zien.
Zaterdagavond hoor ik Nina de man babbelen tegen Kevin Saunderson (held bitch, held) die redelijk casual opmerkt dat zijn mede LA residents stillekesaan richting House aan het gaan zijn. En wat ziet mijn lodderig oog deze middag? David Guetta ft Fokking Kelly Rowland. Amerikaanse tech-house meneer. Gene Anna Grace import, nenee, AMERIKAANSE tech-house.

Ik denk dat de apocalyps nu ni lang meer op zich gaat laten wachten.

3 opmerkingen:

  1. De Apocalypse is allang gepasseerd en dit is het resultaat.

    Eternal damnation!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hallo, als je dat als tech house beschrijft ken je er niet veel van hoor. Dit is regel rechte commerciële brol van de bovenste plank. Pure crap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ludo, je hebt gelijk, ik ken er niet veel van. De correcte term is Eurodance. Een sjans dat mierenneukers zoals jij er nog zijn om random blogs te corrigeren.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.