Analytics

vrijdag 17 juli 2009

Tournée Generale


Er zijn twee feiten die ontegensprekelijk juist zijn.

1. Technologie is er om gebruikt te worden.
2. Televisie is een vluchtig medium.

Lees: ik heb al een hele tijd geleden een digicorder in huis gehaald. Wat ik wil zien, wanneer ik het wil zien en je kan de reclame doorspoelen. Voordelen alom. Anyhoo Tournee Generale is naast 'Bones' het enige programma wat ik standaard opneem dat niet van Discovery Channel komt :)

Ik kijk met een glimlach naar de belevenissen van Jean en Ray in bierland hun onhandig taalgegoochel incluis. Ik kan me wel niet van de indruk ontdoen dat Jean de Ray eigenlijk maar een eikel vindt. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Mijn schoonbroer Steven (de officieuze bierpaus van de lage landen) heeft een paar foto's aangeleverd voor het boek rond de serie. Ga zeker eens kijken. Ik heb het misschien gemist, maar hij bespreekt het bier zelf niet. Dat is meestal niet zo'n goed teken. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.