Analytics

maandag 28 december 2009

Uitendelijk resultaat


Ik moet daar niet flauw over doen. Ook al zit ik constant tegen eender wie het horen wil te spuien dan van Kerstmis niet veel meer over is dan de commerciële hoererij waar ook moederdag, pasen, Sinterklaas en Hallo-fucking-ween tot verworden zijn, maak ik me even goed schuldig aan de kado'tjes paniek. Ik was dit jaar vergeten een kerstlijstje te posten en daardoor is een goede blog gewoonte de plee ingegaan, maar het is niet mijn schuld. Het is de schuld van mijn schoonbroer! De mens had het geniale idee om Google Docs te gebruiken om dit jaar de kerstlijstjes uit te wisselen. Worked like a charm.
Wat stond er op:

Slijpschijf (mooie promoties in hubo en makro vo de moment - gekregen van onze pa!
Cirkelzaag (idem) - recipro gekregen van onze Stef
Gereedschapsrekken
Hofi hamer - Gekregen van mijn vrouw!
Setje tangen
strips- Gekregen van mij vrouw!
USB hub - Gekregen van mijn schoonbroer
boek over houtjes 'What wood is that?' Zie link hieronder - Gekregen van mijn schoonbroer!
http://www.amazon.com/What-Wood-That-Manual-Identification/dp/0670759074/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1257452243&sr=8-1
CD de max longplayer - Gerkegen van mijn vrouw!
zo van die bakskes om vijzen te sorteren
La chouffe houblonniere - Met mijn schoon broers en vader opgedronken
Nintendo WII - Te leen gekregen van mijn broer
Klein zaklampje
nieuwe werkhandschoenen
Ne veiligheidsbril die over mijne bril gaat
Nokia oplader voor in de auto met zo'n klein pinnetje voor ne Nokia 6300
Plastieke Amerikaanse WOII helm
Plastieke Duitse WOII helm

Best geen slechte oogst zenne. Amai.

Voor ons Kaat was het haar eerste kerst en ik vrees dat ze er weinig van gemerkt heeft. Volgend jaar gaat het interessanter zijn voor alle betrokken partijen: "BLIJF UIT DIENE BOOM!" "BLIJF VAN DE PAKSKES" "ZIT RECHT!" "DAT PAPIER IS NIET OM OP TE ETEN!"

Ik kijk er al naar uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.