Analytics

dinsdag 16 december 2008

Wishlist


Hier ben ik weer. Het is nogal druk de laatste tijd en ook al gebeuren er vanalle leuke dingen, ik kom nimeer aan bloggen toe. Ik blogde vroeger meestal 's middags op het werk, maar we zijn weer met Enemy Territory begonnen en nu moet ik Duitsers schieten in plaats van nutteloze weetjes de wereld in te sturen.

Anyhoo

Naar goede gewoonte mijn kerstlijstje (het is een direct copy paste uit mijn mail naar mijn dierbaren)

· Gehoorbeschermers (dat is zone koptelefoon die u oren beschermt)

· Mondmasker (met filter))

· Fatsoenlijk gereedschap (tangen, schroevendraaiers, waterpomptang,...) (www.dick.biz)

· Leren short

· Smeedtangen (www.angele.de of http://www.artmetalco.com/pinces.htm)

· Vijlen

· De Maxx Longplayer 14

· Skullcandy of Sehnheiser hooftelefoon

· Eastpack rugzak

· Nieuwe pc

· Dikke fles Lachouffe

· Geuze

· Habermann Hamer (ook via angele of armetalco)

· Iemand die me uitnodigd om is gast te komen koken

· Squashracket (unsquashable)

· Dikke Ipod

· Strips/comics (Besloten land/www.sodacomics.be – de Dave, de baas van Sodacomics zal wel iets voor mij aanraden)

· Black XS for men van Paco Rabanne

· Klopboormachine

· Bureaustoel

· Walkie Talkies

· Iets moois om aan de muur te hangen

· Gereedschapsrekken voor in mijn smiske

· Cd The black Box Revelation (set your head on fire) echt mega plaat

· Nieuwe portefeuille

· Grappig T-shirtje

· Worldpeace

En jullie?

3 opmerkingen:

  1. Leren shorts?!? Mondmasker?!? Smeedtangen en vijlen... Ik denk dat ik dat allemaal al eens bij elkaar heb zien liggen in de betere SM starterskit. Hey, ieder zijn ding ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He urethraklem! Dat moet natuurlijk SCHort zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Skullcandy of Sehnheiser hooftelefoon

    De man kent het betere spul!

    Een fles Chouffe hebik nog ergens staan dacht ik... Kom ze eens opdrinken héé!

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.