Analytics

maandag 1 februari 2010

Prisma sport

Afgelopen zaterdag met mijn schoonzus Nadine mijn eerste conditietest gedaan. De resultaten waren beneden alle peil. Ik heb nooit echt op Cardio getraind, maar ik had het toch beter verwacht. Anyhoo, vandaag voor de eerste keer met hartslagmeter gaan trainen en ik moet toegeven dat het verschil meteen te merken viel. Minder hard rijden, meer zweten en toch meer moe zijn. Die van het sportkot weten precies waar ze mee bezig zijn.
Prisma werkt met zo'n ergofit systeem waarbij ge punten moet verzamelen per week. Een beetje het omgekeerde van weight watchers. Vandaag er 10 bijeengesport. Nog 10 te gaan. De punten die je moet halen gaan stapsgewijs de hoogte in naarmate het programma vordert. Ik start nu de eerste week van de 12. Ik ga het tot op de letter volgen. Eens kijken wat dat geeft.

2 opmerkingen:

  1. en ik zag dat hij da goe deed! proficiat sam, samen gaan we ervoor :)) succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb jullie niet gezien! Toi toi toi Sam. Het gaat wel lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.