Analytics

maandag 22 februari 2010

Weekend review

Ik had vrijdag vakantie! De laatste echte dag thuis met Kristin en Kaat aangezien Kristin vandaag terug moet beginnen werken. We hebben groentepapjes gemaakt en gegeten, in de zetel ziek liggen wezen en gekookt voor Gino en Gitte. Zondag nog eens een aflevering Changeling gespeeld in Lier. Was ondertussen ook weer een tijdje geleden.

Ik ben momenteel in week drie van mijn 12 weken trainingsprogramma bij de Prisma, mijn fitnessclub en ik denk dat ik mijn eerste blessure binnen heb. Zaterdagochtend moesten we instellen voor de MIHA circkel twee. Ik evolueerde niet meer op de gewone MIHA cirkel dus was het tijd voor nieuwe toestellen. Ik heb het geweten. Ik had al 11 punten bijeengesport zaterdag voormiddag met een pijnlijke rechterarm en vandaag kan ik mijn arm niet hoger dan mijn schouder heffen. Dat wordt weer een tripje naar Thea de spierdokter.
Kaat is bij moeke vandaag. Bij de laatste check had ze haar papje binnen, een flesje gedronken en lag ze te slapen.

1 opmerking:

  1. Hhmm, sporten voor punten, doet me denken aan de lessen LO op school...

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.