Analytics

vrijdag 5 maart 2010

Ziek zijn als een echte man.

Vandaag nog thuis, net wakker en ik voel me beter. Dinsdagavond ziek geworden tijdens de kookles van 't KVLV. Ik heb nog mee kunnen koken, de soep nog kunnen eten, maar toen ze de varkenreepjes voor de wok begonnen te bakken ben ik moeten vluchten of ik had het voor iedereen verpest. Misselijk manneke. Fok joeng. Bij mijn schoonouders in 't slaap gevallen tot Kristin me om elf uur uit de zetel roerde. Thuis alles kwijtgeraakt. Ge weet wel: niet kunnen kiezen welke nooduitgang ge het eerst moet gebruiken. Ik had al sinusitis en ik kan u nu zeggen: kotsen als ge niet door uwe neus kunt ademen komt erg dicht bij wat volgens mij moet voelen als waterboarding. De dag erop naar de dokter geweest, die ontdekte buikgriep, maar ook wat gerommel in mijn longen en na de blaastest bleek dat ik 100cc minder longinhoud had dan bij de vorige test, ik liep dus al een tijdje met bronchitis rond (wat verklaart waarom ik de laatste tijd zo verschrikkelijk moe ben geweest) ik dacht dat dat hoestje wel weer zou overgaan. Niet dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.