Analytics

dinsdag 24 juli 2007

Plaat van de maand


Nieuwe rubriek!

Ik was daarstraks naar Annie Mac's mash up aan het luisteren. Er zit een electro rifke in waar ik blij van word.

Wie?
Fedde Le grand (Ja, dieje van Put your hands up for detroit)
Wat:
Let me think about it ft.Ida Corr

Wordt een hit. Ge zult zien :)

EDIT: ik twijfel ineens. 'Michael Jackson' van The Mitchell Brothers in de Calvin Harris remx is ook wel de bom eigenlijk. Een keer gehoord bij Pete Tong, maar voorlopig nog nergens te vinden. Zelfs niet op Itunes.

"I wish I could move like Michael Jackson/spin around/have the world in a gaze/hit the ground/glide across the stage/get down/with my shoulder shake/I wish I could move like Michael Jackson/Hee-hee"

Fon-ky!

2 opmerkingen:

  1. Amai, eindelijk nog een Annie Mac fan :)

    Die 2 schijfjes zijn allebei zeer zeer goed!

    Dat van deze week: Samin - Heater, valt ook wel mee -> niet ZO geweldig als ze het voorstellen.. maar toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annie Mac is een heldin, dat is een feit.

    'Heater' vind ik mega, dat accordeonnetje dat er in zit is lachen!

    Zeker ook eens beluisteren: Switch- Bricks 'n lace.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.