Analytics

maandag 23 juli 2007

Zaterdag 4 augustus II en maandag 13 augustus


We hebben nog eens vergaderd en het zit zo: op zaterdag 4 augustus happent er een mini feestje in een Aarschotse veranda. Een officiële mail volgt met de details. Maar daar blijft het natuurlijk niet bij! Aangezien mijne bloedbroeder met congé is dan, zou het natuurlijk onvergefelijk zijn om zomaar een tuinfeest te organiseren.

Let me tell you what we gonna do.

Mijne sjoe verjaart zoals jullie ongetwijfeld wel weten op 13/08. Ze wordt 28. En toevallig genoeg heeft de 15de iedereen congé! Ja! Congé! Iedereen! Dus doen we een tuinfeestje in Betekom. Op het gazon, aan onze pa zijn splinternieuw tuinhuis.

Ik ga proberen een vat te regelen.

Hihi

2 opmerkingen:

  1. Da vind ik nu 's een geweldig super idee!!! En ik ga helemaal in zomerse fiesta stemming zijn, rechtstreeks van Barcelona naar de Betekomse Beekstraat!!! Heeft ulle pa toevallig ook een landingsbaan in zijnen hof?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap het ni goed. Ge gaat dan toch kunnen komen? Want in de Beekstraat mogen alleen maar Cessna's landen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.