Analytics

dinsdag 27 november 2007

Kerstlijstje


Hebben jullie het elk jaar ook zo moeilijk om te antwoorden wanneer je closest and dearest je vragen wat je voor kerstmis wil? Ik wel! En dit jaar heb ik er voor gezorgd om niet verrast te worden. Een maandje of twee geleden ben ik mijn kerstlijstje dan maar begonnen. De enige tip die ik je kan geven voor een goed kerstlijstje is dat je zo materieel mogelijk moet zijn. Shallow is the key! En dan komt het vanzelf!

Wat staat er op het mijne?

- Nintendo Wii (ge weet maar nooit)
- Call of Duty 4 (oh yeah baby) of Medal of Honour Airbourne (oh yeah yeah baby)
- Alim de leerlooier 2 (strip)
- Ithaq 3 (nog meer strip)
- Dez Mona - Moments of Dejection of Despondency (twee man met respectievelijk een contrabas en een etherische stem)
- The Maxx Longplayer (alleen al Disco Volante van Ida Engberg maakt die plaat de moeite! Check zeker eens de minimix die DJ class er van gemaakt heeft!
- Urbanus Vobiscum (hittentittenhittentittenhittentitten)
- Hofi hamer ( Redelijk hardcore gereedschap)
- Tom tongs (nog meer hardcore gereedschap)
- squashballekes
- Het Rad des tijds 10 - Viersprong van de schemer ( Die fantasy titels zijn erg scheef, maar errug leuk)

etc. :)

2 opmerkingen:

  1. Zowaar nog een Dez Mona fan!!!

    J de Grote

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het rad des tijds 10? Mocht je 'm niet klrijgen voor de kerst, mag je 'm altijd eens lenen :) Dan kan ik direct je boek over 'knifemaking' terug bezorgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.