Analytics

donderdag 19 februari 2009

Miha Cirkel

Ondertussen ben ik 4 maand gestopt met roken en dat maakt een verschil. Meer lucht, meer smaak, meer geuren, alles loopt vlot. Enige tegenvaller: 10 kilo bijgekomen. Jah. 10. Mijn oude huisbaas zou zeggen: "Kan niet!" (en daarna zou em ook iets over stinkende GFT bakken en vuile trappen zeggen, maar dat doet hier niet terzake.)

Kristin stond overtlaatst ook te vloeken voor de spiegel (alhoewel ik vind dat ze fantastisch uitziet!) dus wij met onze zussen naar de Miha cirkel bij Fitnessclub Prisma in Booischot.
Ik heb het niet met fitness en daarom was ik wat sceptisch, maar het is fantastisch goed meegevallen. De Miha circkel is een reeks van oefeningen, een combinatie van Cardio training en fitness toestellen, opgezet in een cirkel, geleid door een zuil waar belletjes in borrelen om de tijd aan te geven. De bedoeling is dat je hem twee keer doet op ongeveer 44 minuten en dat twee keer per week.

We hebben een beurtenkaart genomen!

3 opmerkingen:

  1. Als je nog eens wil gaan mountainbiken... je weet me wonen hee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe tel je die 4 maanden? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie je wel, ik heb altijd al gedacht dat jij rookte voor het hebben van een slanke lijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.