Analytics

woensdag 4 februari 2009

Water

Soms een zegen, meestal een vloek. Gisteren is ons raambeslag beginnen wenen. De dakgoot die er boven op ligt heeft ergens een gaatje en het water is gisteren door het nieuwe beslag heen geraakt. Er is voorlopig niets kapot, de dakman komt deze namiddag de korniche repareren. Die korniche vliegt er af en er komt een zinken goot voor in de plaats. Ik ben die kleine probleempjes met die korniches beu.
Anyhoo, het beslag begint te wenen, ik spring in mijn werkbroek, pak mijn ladder en kruip op de kleine zolder met mijn werflamp. Alles was daar droog, dus dat is een meevaller. Ik blijf er wel bij: de vorige eigenaar had geisoleerde platen moeten gebruiken voor het dak van de keuken, de condens zit overal. Moet ik is hard over nadenken hoe we dat gaan aanpakken. Gyproc kan veel opnemen, maar het is geen spons :)
Huiseigenaars weten het: de goden lachen, de goden fronsen, maar alles komt goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.