Analytics

maandag 1 maart 2010

Weekend Review

Mijn meisje heeft haar eerste week opvang achter de rug en het is haar goed bekomen! Maandag bij Moeke, vrijdag bij Oma en daartussenin is het in Ukkepuk te doen. We hebben een hoop sjans met ons Kaat. Ze eet goed, ze slaapt voorbeeldig, ze is een rustige en blije baby en ik begin er hoe langer hoe meer van overtuigd te raken dat iedereen in onze rechtstreekse omgeving een babysit wil zijn :) Wat mooi is.

Sinds dit weekend rolt ze ook, dus moeten we extra voorzichtig zijn dat ze van haar speelmat niet onder de zetel rolt. Niet dat dat al gebeurd is, maar het zou kunnen.

Soit. Het weekend was kalm afgezien van Xinthia die mijn achterste omheining omgeblazen heeft. Ik ga proberen het te verhalen op mijn verzekering. We zullen zien.

Hoe gaat het met jullie?

Poll aan de rechterkant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.