Analytics

donderdag 3 september 2009

Above, below and trough the line

Marketing is niks en marketing is alles. Vandaag las ik in De Standaard dat Dirk Claes, de Rotselaarse burgemeester van CD&V signatuur (en part-time herbergier in Wezemaal) een licentie had losgekregen van Anheuser-Inbev om Jack-Op, het oude Werchterse studentenbier nieuw leven in te blazen. De bedoeling is om het mettertijd als een echt regionaal product aan te bieden en dat enkel en alleen in een straal van 10 km rond Werchter zal mogen verkocht worden.
Dat het een mooi initiatief is, zal geen mens tegenspreken, wat wél opvallend is, is dat De Standaard een halve pagina aan het verhaal wijdt in haar weekuitgave.

Zou dat kunnen te maken hebben met het gunstige klimaat over bier, gecreeërd door het Canvasprogramma Tournee Génerale en onderhouden door Delhaize?

Ik denk van wel :)

Voor alle nieuwe bierliefhebbers, er waren al paladijnen voor Tournee Génerale. Ik ken er eentje van. Hij heeft nen blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.