Analytics

donderdag 1 oktober 2009

Blagh

Ik zit al bijna een week thuis. Sinussen, oren, keel, buik. Gisterennamiddag was het beter, vandaag ben ik weer beginnen hoesten en ben ik weer draaierig. Ik zou nog zone Dafalgan forte willen nemen, want dan voel ik niks meer, maar ik word daar zo gedrogeerd van dat ik een hele dag lig te slapen. Het is misschien verrassend aangezien ik , om het met de woorden van Laurent Mertens te zeggen, nogal ne gespierde ben dat ik voor gene meter tegen pillerij tegen kan. Bij ne gewone Dafalgan ben ik al woozy, bij zo'ne grote Dafalgan lig ik te slapen, vroeger had ge ook Dafalgan Codeine (neem ik nooit van mijn leven niet meer) en als ik voor mijne rug nog maar durf aan Myolastan te denken (da's ne soort van spierontspanner voor als ge het verschot hebt)... dan,... ik zal het jullie besparen.
Het is ne kakdag. Blagh.

Gelukkig stelt vrouw en kind het goed. We hebben nog geen opening, dus het zal nog ni voor volgende week zijn.

2 opmerkingen:

  1. Veel beterschap.
    Al zou ik ook wel is een paar dagen in de zetel willen liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit dees week ook nog thuis, zij het in betere omstandigheden. :-)

    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.