Analytics

vrijdag 6 november 2009

Shoot me now

Ben terug wakker nu. Vanmorgen met rillingen wakker geworden, pijne benen, pijne armen, druk op mijn ogen. En de hoest. Oh god.
De dokter zei dat het Mexicaanse was. Ik heb Stephan gebeld en hij heeft de collega's verwittigd. Dafalgan helpt weer, maar ik kan zeggen dat ik me nog nooit. NOOIT zo mottig gevoeld heb.

Goeie vader dat ik ben he. Het eerste dat mijn dochter van mij krijgt is een virale infectie. De dokter zegt dat ze in principe gevrijwaard is. De borstvoeding zou haar moeten beschermen. Kristin moet wel gevaccineerd worden. Dikke kak. Kakkkkkk.

Voor iedereen die me de laatste week gezien heeft, ik zou in principe besmettelijk geweest zijn van afgelopen maandag. Hou de symptomen in het oog. Hoesten, spierpijn, druk achter uw ogen, evenwichtsstoornissen,...

Sorry hoor. Ik kan er ook niks aan doen.

2 opmerkingen:

  1. Heb het sinds afgelopen dinsdag zitten, maar ik denk dat het (gelukkig) een "gewoon" griepke is... Maandag trug werken sé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet fijn, maar die klein mannen zijn sterker dan ge denkt. Ondertussen zijn Virginie en ik ook al ziek geweest (verkoudheid, keelontsteking), maar Clint heeft tot nu toe (hout vasthouden) nog niks opgepikt. PS: op onze blog gebeurt nogal weinig... foto's echter des te meer op facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.