Analytics

woensdag 24 april 2013

Landal De Vers

Net voor ik twee weken geleden bij Grohe begon ben ik een weekje werkloos geweest en in plaats van te gaan doppen ben ik mijn mijn gezin op vakantie gegaan! De Vers ligt bij Overloon, net over de Hollandse grens. Het was er super rustig. Het Noordelijk deel van Nederland heeft op een ander moment Paasvakantie en dat zorgt er voor dat het in de Loonse bossen erg aangenaam toeven is. Naar Nederland gaan om de Hollanders te vermijden. Schrijf het ergens op. Ik geloof het zelf nog niet. De kinderen hebben zich rot geamuseerd en voor ons was het een langverwacht rustpunt. Het park was verzorgd en ondanks het piepkleine zwembad de moeite waard om nog eens te bezoeken. Wederom, fotoset! 


















3 opmerkingen:

  1. Heb ik hier ergens ne post gemist waar sam ne nieuwe fiets gekocht heeft??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens ook meer uitleg aangaande de laatste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals jullie zien had ik mijn volvo toen niet meer. De Golf kan geen 2 kindjes, bijhorende bagage en mij MTB houden. Dus had ik er eentje gehuurd. Maar ik had wat speciale wensen overgebracht. De Hollanders daar hebben geluisterd. Heeft me 25€ gekost en was elke cent waard. Focus Fatboy trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.