Analytics

zondag 15 maart 2009

Oud Bloed


In Mechelen had ik een goede vriend: Glen. We hebben samen gestudeerd, pinten gedronken, gefilosofeerd en hamburgers bij de Stokke gegeten. Na onze studies ging ik aan het werk en is hij verdergegaan om aan de VUB zijn licentie communicatiewetenschappen te halen. We zijn elkaar toen uit het oog verloren. Dat is nu 6 jaar geleden. Hij heeft me indertijd een boek geleend: "Outlooks through Literature" Dat boek heb ik nog niet zolang geleden teruggevonden. Ik heb geprobeerd om terug met hem in contact te komen zodat ik hem zijn boek kon teruggeven. Dat is nu 1 maand geleden. Ik heb zijn ouders gebeld en naar zijn gsm nummer gevraagd en dat bijgevolgd gebeld. Tot twee keer toe. Voorlopig nog niks gehoord. Ik denk dat dat hij me niet terugbelt omwille van dezelfde redenen waarom het zolang geduurd heeft voor ik hem belde: waar moet ge in godsnaam beginnen? Ik neem het hem niet kwalijk.
Ik denk dat als hij me ooit belt ik hem ga vragen wat het onderwerp van zijn thesis was. Over zo'n dingen konden we intertijd hele bossen opzetten.

1 opmerking:

  1. probeer zijn e-mailadres vast te krijgen, zou dat niet lukken?
    ik zou eigenlijk ook wel graag eens weten hoe het met hem gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.