Analytics

dinsdag 3 maart 2009

Weekend Review



We hadden weer vakantie de vrijdag. We hebben er een relaxie dagje van gemaakt. Eerst naar de dokter voor mijn groot onderhoud, dan gaan eten bij mijn mammie, gaan Miha Cirkelen, naar Schriek en savos Loft. Joy.
Zaterdag een hele dag in mijn smidse gehangen. Ik heb de laatste paar weken weer wat tijd gehad (en het is ook wat minder koud), dus heb ik er van geprofiteerd om mijn kot helemaal in orde te krijgen. Compleet met TL lamp, gemonteerde bankschroeven (die derde bankschroef leg ik meteen uit.)en bandschuurmachien! Yeah baby. Kwali-teit. Mijn pappie heeft de elektriciteit wel gedaan. Een mens moet zijn beperkingen kennen. Savos naar Eagles of Death Metal met mijn schoonbroer en zijn vriendjes, Black Box Revelations speelde in het voorprogramma, dus dat was een deftig avondje (nog in de Neon in Zaventem terecht gekomen in het laat) en zondag de Haaf-koop-dag van de boeren van Keerbergen! Lachen! Kei veel dingen voor een appel en een ei gekocht! We hebben ons (ma/pa/noenkel/tante) deftig geamuseerd. Getuige de glimlach hier bij mijn nonkel Maurice :) De kleine dingen, lieve mensen. Het zit allemaal in de kleine dingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.